Service og vedlikehold

Leier du en trailer hos oss, kan du forvente full service. Vi i PNO er med deg hele veien fra du henter traileren til tilbakelevering. Vårt service og vedlikeholdsprogram er satt opp for å være med å styrke kundenes virksomhet.

Vår kundeservice er enkel å forholde seg til og gir deg som kunde smidige løsninger. Når du ringer oss, vil du alltid komme til en person med god teknisk kunnskap. Vi er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året.

PNO har et fullservicetilbud hvor vi har samlet alt under et tak, dette for å optimalisere og gjøre det enkelt for leietakerne våre. I stedet for å bytte dekk hoe en leverandør, utføre mekaniske reparasjoner og EU kontroll hos en annen og kanskje vask hos en tredje, tilbyr vi alt samlet i våre egne verksteder i Sverige. Vi i PNO er stolte av vårt verkstedsnett, vi har egne servicesentre i Malmø, Helsingborg og Jönköping i Sverige samt i Sippo/Helsinki (Finland). Under hele leieperioden har alle våre kunder prioritert tilgang til service, vedlikehold og skadehåndtering. Vår telefon er åpen for deg 24 timer i døgnet, 7 dager i uken, 365 dager i året.

Leier du en trailer hos oss inngår:

  • Service 2 ganger i året.
  • EU kontroll
  • Reparasjon av slitedeler
  • Normal dekkslitasje

Dersom et reparasjons- eller servicebehov skulle oppstå andre steder enn tidligere nevnt, har vi avtaler med verksteder i hele Europa.